Σάββατο, 21 Ιουλίου 2012

lemon mousse

Eνα δροσερό και ελαφρύ επιδόρπιο γιαουρτίου με άρωμα και γεύση λεμόνι, μια εύκολη συνταγή για τα ζεστά απογεύματα του  Καλοκαιριού.



      Υλικά
  • 1kg στραγγιστό γιαούρτι  2%
  • 300 gr ζαχαρούχο γάλα
  • ξύσμα και χυμό απο 3 λεμόνια
  • μπισκότα digestive
  


 Εκτέλεση
     
Σε ένα μπολ ανακατεύετε τα γιαούρτια με το ζαχαρούχο γάλα, το ξύσμα και το χυμό λεμονιού, μέχρι να δημιουργηθεί μια ομοιογενής κρέμα.
Σπάτε τα μπισκότα τα τοποθετείτε στον πάτο ενος ανοιχτού ποτηριού και απο πάνω ρίχνετε το μείγμα του γιαουρτιού.
Πριν τα σερβίρετε, γαρνίρετε με λίγα τριμμένα μπισκότα και 2 φύλλα μέντας.


*ταιρείαζει απόλυτα μετα απο ενα γεύμα με ψάρι.


Bon appétit!


Lemon mousse (recipe in English)



A fresh and low in calories yoghurt dessert with lemon flavor. An easy recipe for the hot summer afternoons.



   Ingredients

  • 1Kg yoghurt
  • 300 gram condensed milk
  • Zest and juice of 3 lemons
  • Digestive cookies



    Method

1. Put the yoghurt, lemon zest, juice and condensed milk into a large bowl and whisk them together until the mixture starts to thicken.

2. Break the cookies into small pieces and put them at the bottom of an old fashioned glass

3. Fill ¾ of the glass with the cream and top it with a few more pieces of cookies and garnish with 2 mint leaves

*A nice light dessert to end a meal, perfect after a fish course.
Bon appétit!

Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Σκέψου έξυπνα στον κάτω-σκύλο!


Ο “κάτω σκύλος” αποτελεί μία από τις πιο βασικές asanas της Yoga καθώς είναι μέρος της αλληλουχίας του χαιρετισμού στον ήλιο, αλλά και σαν ανεξάρτητη asana εξασφαλίζει πληθώρα από οφέλη για το σώμα μας.
Αυτό που δυσκολεύει πολλούς από εμάς στην πρακτική του “κάτω σκύλου” είναι το να κατεβάσουμε και να ακουμπήσουμε τις φτέρνες προς το πάτωμα. Αυτό είναι κάτι που χτίζεται σιγά-σιγά και με την πρακτική – όπως τα πάντα άλλωστε.
Για να βοηθήσουμε το σώμα όμως να μπει πιο βαθειά στην asana μπορούμε να δουλέψουμε ταυτόχρονα και με την σκέψη στέλνοντας την πρόθεσή και την ενέργειά μας προς αυτή την κατεύθυνση. Συνδέοντας το νου, το σώμα, την αναπνοή, τα αποτελέσματα μπορεί να σας εκπλήξουν ευχάριστα, γιατί ως γνωστό πολλές φορές στη ζωή “θέλει τρόπο και όχι κόπο”.
Ξεκινήστε εκτελώντας μερικούς χαιρετισμούς στον ήλιο (5-6 γύρους) σαν ζέσταμα για το σώμα. Στον τελευταίο γύρο κρατήστε τη στάση του κάτω σκύλου και σκεφθείτε έξυπνα!


1) Καθώς εισπνέω οραματίζομαι πως ο αέρας εισέρχεται από τις παλάμες των χεριών μου, ταξιδεύει σε ανοδική πορεία κατά μήκος των χεριών μου αρχικά και στη συνέχεια κατά μήκος της σπονδυλικής μου στήλης μέχρι να φτάσει την περιοχή της μέσης μου χαμηλά. Η πορεία αυτή που κάνει ο αέρας αρχικά με βοηθά να μεταφέρω σιγά-σιγά μακριά το βάρος από τους καρπούς μου προς τα επάνω και μου δίνει μια ώθηση ώστε να ανεβάσω τη λεκάνη μου πιο ψηλά προς το ταβάνι.

Έχοντας φτάσει ο αέρας στην περιοχή της λεκάνης, νοητά οραματίζομαι πως κατεβαίνει από τα δύο μου πόδια, ώσπου τελικά να εκπνεύσω από τις πατούσες μου στο πάτωμα. Μέσα από αυτή τη νοητή διαδρομή, δημιουργώ πάλι μια τάση ώστε τα πόδια μου να κινηθούν περισσότερο προς το πάτωμα. Κρατάω για 5 αναπνοές και με κάθε αναπνοή συντονίζω τη σκέψη μου, τη νοητή διαδρομή της αναπνοής μέσα από το σώμα μου και την κίνηση του σώματός μου.


2) Και τώρα το δεύτερο “τρικ” που θα βοηθήσει στο να κατεβάσουμε τις φτέρνες μας λίγο περισσότερο προς το πάτωμα. Ξεχνάω για λίγο τη σκέψη πως η τάση μου είναι φτέρνες-στο-πάτωμα. Κρατάω τη στάση του κάτω σκύλου και φέρνω την προσοχή μου στο μπροστινό μέρος των ποδιών μου.

Η σκέψη και η πρόθεσή μου είναι αυτή τη φορά να πλησιάσω τις κνήμες μου και τα μετατάρσια μεταξύ τους. Με αυτό τον τρόπο ενεργοποιείται ο πρόσθιοι μυς της κνήμης ενώ αντίστοιχα χαλαρώνουν οι μυς στην γάμπα του ποδιού, επιτρέποντας έτσι το πίσω μέρος του ποδιού μου να κατέβει λίγο πιο κάτω προς το έδαφος.



Μην το σκέφτεστε, μια δοκιμή θα σας πείσε. Εμπρός λοιπόν στον κάτω-σκύλο συντονίζοντας σώμα, κίνηση, νου, αναπνοή και πρόθεση!




Ασημάκης Φαλτάκας
Yoga Instructor & Bodyworker

Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

είμαστε οτι τρώμε - μεσογειακή διατροφή

Πόσες φορές έχετε ακούσει αυτήν την έκφραση;Είμαστε μεσογειακός λαός, αν τρεφόμαστε και με βάση τη μεσογειακή δίαιτα τοσο το καλύτερο!Η Μεσογειακή δίαιτα έχει αποδειχθεί ότι είναι από τις πιο υγιείς και ισορροπημένες δίαιτες στον κόσμο.Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα.Επιτρέπονται όλες οι τροφές και τα φαγητά αρκεί να είναι μαγειρεμένα με υγιεινό τρόπο και να καταναλώνονται σε φυσιολογικές ποσότητες.



 Τα βασικά χαρακτηριστικά της είναι  :


  • Είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά κυρίως ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα.
  • Περιέχει πολλά δημητριακά και ζυμαρικά, προτιμήστε αυτά από στάρι ολικής αλέσεως.
  • Υπάρχει αφθονία σε όσπρια, σε ξηρούς καρπούς και σπόρους.
  • Τα ζωικά προϊόντα πρέπει να καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες και κυρίως το κόκκινο κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.
  • Η δίαιτα είναι πλούσια σε ψάρι και θαλασσινά,σπουδαία πηγή για Ωμέγα -3 λιπαρά οξέα.
  • Το ελαιόλαδο ,το οποίο αυξάνει το επίπεδο της καλής χοληστερίνης ειναι απο τα βασικά χαρακτηριστικά της.
  • Το κρασί πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο - ένα ποτήρι κρασί την ημέρα.
      






* Η συχνότητα και το πλήθος των γευμάτων τέλος παίζει καθοριστικό ρόλο. Πρέπει να κάνεις 5-6 μικρά γεύματα ημερησίως, με διαφορά μεταξύ τους 2-3 ωρών.Επίσης η  αυξημένη ποσότητα πρόσληψης νερού είναι απαραίτητη για την απώλεια λίπους, ειδικά σε ένα ασκούμενο άτομο. Πρέπει επομένως να καταναλώνονται τουλάχιστον 10-12 ποτήρια την ημέρα.